Pavel ŠEJNOHA
Master's thesis
Smlouva o prodeji podniku
Contract for the sale of business
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá právní úpravu smlouvy o prodeji podniku. Jde o smluvní typ upravený v ust. § 476 - 488a zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. První kapitola se zabývá historickým vývojem smlouvy a jejím srovnáním s nejbližším smluvním typem, kupní smlouvou. Srovnání je zde provedeno zejména z hlediska pojmových znaků. Další kapitola je věnována podniku …moreAbstract:
The thesis examines legal regulation of Contract of sale of an enterprise. This type of contract is regulated in § 476 - 488a of Act No. 513/1991 Coll., Commercial Code. The first chapter deals with historical development of the contract and its comparison to sale contract. Comparison is done especially with regard for the contracts essentialia negotii. Next chapter is devoted to enterprise, universitas …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2012
Accessible from:: 5. 9. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEJNOHA, Pavel. Smlouva o prodeji podniku . Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Jurisprudence / Law
Theses on a related topic
-
Prodej podniku v právní úprávě a v praxi
Yaroslav Demidov -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Aplikace motivačních nástrojů v podnicích působících v maloobchodním prodeji
Monika Blažková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Filip Schroll -
Založení podniku na prodej iontových nápojů v Brazílii
Eva Fischerová -
Příprava a průběh prodeje podniku v českém právním prostředí
Aleš Wolf -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
Jiří Hruška -
Ekonomická analýza podniku v oblasti prodeje elektrického ručního nářadí
Dominik Gleta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights