Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny – Bc. Ondřej Filgas
Bc. Ondřej Filgas
Bachelor's thesis
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
The problems of frequent playing of the MMORPG World of Warcraft and their causes
Anotácia:
Práce se zabývá problémy, kterým mladí lidé po celém světě čelí v důsledku frekventovaného hraní počítačových online her, konkrétně MMORPG World of Warcraft. Formou kvalitativního výzkumu se snažím prostřednictvím autentických výpovědí a vzpomínek devíti mladých hráčů pochopit jejich chování v průběhu hraní a analyzovat dopady hraní na jejich všední životy.Abstract:
The thesis focuses on the issues which young people around the world are facing as a result of frequented playing of online computer games, specifically the MMORPG World of Warcraft. Through a qualitative research in the form of authentic testimonies and reminiscences of nine young players I try to understand their behavior during the play and analyze the impact of gaming on their everyday lives.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ptjl7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Martin Babarík -
Ekonometrická anylýza ekonomiky ve hře World of Warcraft
Michaela Buchníčková -
World of Warcraft: Fikce, či realita?
Michaela Záligerová -
Jazyková specifika v internetové komunikaci mezi hráči počítačové hry World of Warcraft
Markéta Hanusková