Adam Švehla
Bachelor's thesis
Budování značky firmy Partners for Life Planning
Brand Management of Partners of Life Planning
Abstract:
1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučeníAbstract:
1.Introduction: Market position, ways to manage the brand 2.General terms 3.Partners 4.Conclusion: classification, recommendations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24451
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2011
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Martin Šindelář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Budování Značky
Věra Mikešová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila