Adam Švehla

Bachelor's thesis

Budování značky firmy Partners for Life Planning

Brand Management of Partners of Life Planning
Abstract:
1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučení
Abstract:
1.Introduction: Market position, ways to manage the brand 2.General terms 3.Partners 4.Conclusion: classification, recommendations
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Martin Šindelář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24451

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod