Lenka Štěpánová
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Regional Brand Perception - Jeseníky region
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání regionální značky JESENÍKY originální produkt. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na marketingovou oblast, značku, význam značky, strategické řízení značky, objasnění pojmu regionální značení a jeho vývoj. Praktická část práce popisuje regionální značku JESENÍKY originální produkt, koordinátora této značky, podmínky a proces udílení certifikace …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of the reginal brand JESENÍKY the original product.The thesis is composed of two parts. The theoretical part is focused on the marketing area, the brand, the meaning of the brand, strategic brand management, clarification of a regional label concept and its developments.The practical part describes the regional brand JESENÍKY the original product the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNOVÁ, Lenka. \textit{Vnímání regionální značky – Region Jeseníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/86rkwd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Regionální značení výrobků ve Zlínském kraji pohledem spotřebitelů
Jana Kofroňová -
Regionální značení potravin ve vybraných regionech ČR a SR
Jana Vrbová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights