Jolana Žídková

Master's thesis

Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel

Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars
Abstract:
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. …more
Abstract:
The thesis Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars is concerned with the evaluation of the position of the brand Mercedes-Benz on the Czech market in comparison with its biggest competitors - BMW and Audi. This is also the main goal of the thesis. The first part of the thesis is focused on defining brand and terms that are connected with brand. Furthermore there is an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50379