Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel – Jolana Žídková
Jolana Žídková
Master's thesis
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars
Abstract:
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. …moreAbstract:
The thesis Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars is concerned with the evaluation of the position of the brand Mercedes-Benz on the Czech market in comparison with its biggest competitors - BMW and Audi. This is also the main goal of the thesis. The first part of the thesis is focused on defining brand and terms that are connected with brand. Furthermore there is an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50379
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ -
International Brand Management of Taiwanese Companies
Tan-Ya Liu -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Přístrojové vybavení osobních automobilů a ovládání interních informačních systémů vozidla
Tadeáš Bursa -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Darya Shaldyrvan