Raná intervence v prostředí České republiky a Anglie s akcentem na problematiku CVI – Bc. Eva ČERNÍKOVÁ
Bc. Eva ČERNÍKOVÁ
Diplomová práce
Raná intervence v prostředí České republiky a Anglie s akcentem na problematiku CVI
Comparison of early intervention in the Czech Republic and England with emphasis on children with CVI
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rané intervence pro děti s centrální poruchou zraku (CVI) v České republice a v Anglii. Teoretická část práce je zaměřena na analýzu rané intervence v České republice a v Anglii se zaměřením na oblast sociální, oblast školství a oblast zdravotnictví. Dále obsahuje kapitolu týkající se centrální poruchy zraku. Praktická část shrnuje poznatky o možnostech intervence …víceAbstract:
Diploma thesis deals with early intervention for children with CVI in the Czch Republic and England. Therotical part of the thesis analyses early intervention in the Czech Republic and England with focus on social and health services and the field of education. It also comprises chapter dealing with cortical visual impairment. Practical part of the thesis summarises information about intervention for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Stejskalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÍKOVÁ, Eva. Raná intervence v prostředí České republiky a Anglie s akcentem na problematiku CVI. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Využití canisterapie v denních stacionářích a Základních školách speciálních u dětí s kombinovaným postižení
Eliška Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva