Pavla HUDEČKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix golfového indoorového klubu

Marketing mix of golf indoor club
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu konkrétního golfového klubu ve SPORTCENTRU STEP v Praze. Tento golfový indoor se zabývá poskytováním golfových služeb jak pro aktivní golfisty, tak i amatéry. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix golfového indooru STEP a následné navržení jejího zlepšení. Pro splnění tohoto cíle bude provedeno místní šetření přímo ve zmiňovaném …more
Abstract:
The topic of my thesis is to evaluate the marketing mix of a particular golf club in SPORTCENTRUM STEP in Prague. This indoor golf is engaged in providing services for active golfers and amateurs too. The aim of this work is to evaluate the marketing mix indoor golf STEP and its subsequent design improvements. To meet this goal, local investigation will be done directly in the mentioned indoor golf …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HUDEČKOVÁ, Pavla. Marketingový mix golfového indoorového klubu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing