Fulden Mustafa

Diplomová práce

Place marketing applied to the city of Marseille

Place marketing applied to the city of Marseille
Anotace:
The purpose of this master’s thesis is to examine which place marketing strategies can be applied to the city of Marseille to attract visitors and enhance its image. The city faces the challenge of a long-term image crisis due to several past events. Using a between-subject experimental approach with a sample of 327 people, we tested four conditions: two place marketing strategies from the multi-step …více
Abstract:
The purpose of this master’s thesis is to examine which place marketing strategies can be applied to the city of Marseille to attract visitors and enhance its image. The city faces the challenge of a long-term image crisis due to several past events. Using a between-subject experimental approach with a sample of 327 people, we tested four conditions: two place marketing strategies from the multi-step …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zárybnická Žárová
  • Oponent: Nicolas Kervyn

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94854