Place marketing applied to the city of Marseille – Fulden Mustafa
Fulden Mustafa
Diplomová práce
Place marketing applied to the city of Marseille
Place marketing applied to the city of Marseille
Anotace:
The purpose of this master’s thesis is to examine which place marketing strategies can be applied to the city of Marseille to attract visitors and enhance its image. The city faces the challenge of a long-term image crisis due to several past events. Using a between-subject experimental approach with a sample of 327 people, we tested four conditions: two place marketing strategies from the multi-step …víceAbstract:
The purpose of this master’s thesis is to examine which place marketing strategies can be applied to the city of Marseille to attract visitors and enhance its image. The city faces the challenge of a long-term image crisis due to several past events. Using a between-subject experimental approach with a sample of 327 people, we tested four conditions: two place marketing strategies from the multi-step …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2024
- Vedoucí: Marcela Zárybnická Žárová
- Oponent: Nicolas Kervyn
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Finance and Accounting
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
"Nul part ailleurs" ou quelques remarques sur les noms de restaurants à Marseille
Jitka Hejlová -
Vysoko-rychlostní železnice na trase Paříž-Lyon-Marseille – úspěšný projekt?
Daniela Kuchtová -
Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
Richard BLAIS -
Mešity v Marseille a Toulouse - integrace v rukou nové generace?
Kateřina Němečková -
Policies and Practices in the United States and France: incorporating the Cubans in Miami and the Maghrebis in Marseille
Clara GARCIN -
Židé v jihovýchodní Francii-Židé v Marseille v době vichistické Francie
Barbora KOUBÍNOVÁ -
Marseille - analýza cestovního ruchu z ČR
Diana Veidenthalerová