Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje – Eva Trefilová
Eva Trefilová
Bakalářská práce
Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje
Literacy as a prerequisite for personal and professional development
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje čtenářské gramotnosti obecně, ale také porovnává čtenářskou gramotnost a čtenářské návyky žáků druhého stupně základní školy a dospělých, v současné době nezaměstnaných mužů i žen ve věku do čtyřiceti let. V teoretické části rozdělené do pěti kapitol vymezuji pojmy jako je čtenářská gramotnost, četba, čtení, čtenářské návyky. Dále se zabývám počátky dětského čtenářství …víceAbstract:
This thesis is devoted to literacy in general, but also compares the literacy and reading habits of pupils in secondary school and adults currently unemployed men and women under the age of forty years. The theoretical part is divided into five chapters where I define terms such as literacy, reading, reading, reading habits. I also deal with the origins of children's reading in the family, and later …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trefilová, Eva. Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Motivace dětí k hudební výchově na ZŠ
Barbora Krejčí -
Rozvoj pohybových kompetencí a motivace k pohybovým aktivitám v předškolním věku/motivace rodičů a úroveň pohybových kompetencí jejich dětí
Pavel IVANIUK -
Exkurze jako motivace k výběru povolání
Josef Voborný -
Motivace rodičů a dětí k trávení volného času (s akcentem k bojovým uměním)
David Hunča -
Postoje a motivace dětí a mládeže k atletice ve Frýdku-Místku
Kateřina Klepáčová -
Motivace dětí k nápravě poruch binokulárního vidění
Adriana JANÁČOVÁ -
Motivace dětí k pohybové aktivitě a jejich míra vlastní efektivity
Petra NOVOTNÁ -
Motivace dětí předškolního věku k sebeobslužným dovednostem - stravování
Kateřina AUDESOVÁ