Eva Trefilová

Bakalářská práce

Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje

Literacy as a prerequisite for personal and professional development
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje čtenářské gramotnosti obecně, ale také porovnává čtenářskou gramotnost a čtenářské návyky žáků druhého stupně základní školy a dospělých, v současné době nezaměstnaných mužů i žen ve věku do čtyřiceti let. V teoretické části rozdělené do pěti kapitol vymezuji pojmy jako je čtenářská gramotnost, četba, čtení, čtenářské návyky. Dále se zabývám počátky dětského čtenářství …více
Abstract:
This thesis is devoted to literacy in general, but also compares the literacy and reading habits of pupils in secondary school and adults currently unemployed men and women under the age of forty years. The theoretical part is divided into five chapters where I define terms such as literacy, reading, reading, reading habits. I also deal with the origins of children's reading in the family, and later …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trefilová, Eva. Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe