Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s. – Jana Dubská
Jana Dubská
Diplomová práce
Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s.
Anotace:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Vlastimil Štefl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.