Daniel Včelák
Bachelor's thesis
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Marketing mix at Brewery Staropramen s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem celé této práce je navrhnout vylepšení marketingové komunikace značky Staropramen s. r. o., identifikovat slabé a silné stránky, a příležitosti a hrozby společnosti a na základě získaných informací navrhnout doporučení a změny, které povedou k větší známosti značky a k lepším prodejům. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část práce bude zaměřená na teoretické poznatky …moreAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to propose improvements to the marketing communication of the brand Staropramen, Inc., identify strengths and weaknesses, opportunities and threats of the company. Based on the obtained information, the author is determined to propose recommendations and changes that may lead to a greater brand awareness and bigger and better sales. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VČELÁK, Daniel. \textit{Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/87hwph/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen s.r.o.
Daniel Maier -
Ocenění podniku Pivovary Staropramen s.r.o.
Thomas Hartinger -
Finanční analýza společnosti Pivovary Staropramen, a.s./Financial Analysis of Pivovary Staropramen Company
Zuzana Knesplová -
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Strategická analýza Pivovary Staropramen s.r.o.
Kristýna Kotnová -
Trainee Program společnosti Pivovary Staropramen s. r. o.
Tereza Tlachnová -
Finanční analýza Pivovary Staropramen, a.s.
Štěpán Jícha -
Ekonomická analýza Pivovary Staropramen a.s.
Robert Alexa
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights