Význam a úloha mluvních cvičení na 1. st. ZŠ – Mgr. Milena Polášková
Mgr. Milena Polášková
Diplomová práce
Význam a úloha mluvních cvičení na 1. st. ZŠ
Significance and role of spoken exercises at the Primary level of Basic Education
Anotace:
Diplomová práce vychází z odborné literatury a obsahové analýzy vybraných řad učebnic českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ. Zabývá se mluvními cvičeními, jejich zařazováním do učebnic češtiny a propojením s klíčovými kompetencemi a průřezovými tématy.Abstract:
Diploma thesis „Significance and role of speaking exercises at Primary School“ is based on scientific literature and content analysis of selected series of Czech language textbooks for Primary School. It deals with speaking exercises in the Czech language textbooks and also with their implementation and linking with key competencies and cross-curricular themes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ew1x3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Borovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Lingvokulturologický aspekt učebnic ruštiny a jeho vliv na rozvoj komunikativní kompetence studentů
Tadeáš Michal Kratochvíl -
Rozvíjení komunikativní kompetence na 1. stupni ZŠ prostřednictvím popisu
Jitka Šimečková -
Výuka sociolingvistické kompetence ve výuce anglického jazyka.
Zuzana OTEVŘELOVÁ -
Učitel českého jazyka jako mluvní vzor: jeho motivace k využití nespisovných jazykových prostředků při výuce mateřštiny na druhém stupni základní školy
Kateřina KLÍMOVÁ