Bc. Andrea Dostálová
Bakalářská práce
HR marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem HR marketing a skládá se ze dvou částí. Teoreticko-metodologická část s pomocí odborné literatury a dalších zdrojů pojednává o personálních činnostech, fluktuaci a marketingovém mixu v HR. Aplikační část je zaměřena na analýzu stávajícího stavu personálního marketingu a míru fluktuace zaměstnanců. Dále je práce zaměřena na hodnocení vybraných nástrojů komunikačního …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealt with the topic of HR marketing and consists of two parts. The theoretical part with help of literature and other resources is dealt with Human resources activities, employee turnover and marketing mix in HR. The application part is focused on analyzing the current state of personnel marketing and employee turnover rate. The thesis is also focused on the evaluation of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nseo3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Main tasks and position of human resources department in a company's hieararchy:Case study of a German firm in the Czech republic
Dana WEISSOVÁ -
Training and developmental activities evaluation in a company
Ahmed Ameen Mohamed -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová