Bc. Tomáš Kala

Bakalářská práce

Marketingová komunikace pojišťovny VZP

Marketing communication of the insurance company VZP
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci dané pojišťovny a navrhnout její možná zlepšení. V teoretické části bude představena marketingová komunikace a komunikační nástroje v offline a online prostředí. V praktické části bude představena daná pojišťovna a provedena analýza marketingové komunikace na základě sekundárních i primárních dat. Výstupem bakalářské práce budou návrhy doporučení …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the selected insurance company and propose its possible improvements. The theoretical part will provide the overview of the marketing communication and offline and online comunication tools. The practical part will present the selected company and an analysys of marketing communication based on secondary and primary data. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rdvq2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Bílá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing