Mgr. Jan PTÁČNÍK

Bakalářská práce

Možnosti a meze propagační kreativity

Opportunities and borders of advertising creativity
Anotace:
Kreativita patří v reklamní branži k nejdiskutovanějším tématům. Je základem každé komunikační kampaně a může hrát významnou roli při budování image produktu. K tomu je však důležité, aby tvůrci kampaní nelétali v oblacích, ale stáli pevně nohama na zemi. Reklama je velice nákladná činnost. Klient chce za vynaložené peníze vidět především výsledky. Ve své práci se pokouším najít cestu k efektivní reklamní …více
Abstract:
In advertising, creativity is one of the mostly dicussed topic. Creativity can even play major role in "image bouilding" and poses bases of each advertising campaign. But what is necessary - creatives must stay on the ground. Advertising is quite expensive activity and clients wants to see results. I try to find out a way how to create effective ads.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 547

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PTÁČNÍK, Jan. Možnosti a meze propagační kreativity. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace