Ludmila KOPECKÁ
Bakalářská práce
Kolekce módních doplňků
The Collection of Fashion Accessories
Anotace:
Bakalářskou práci tvoří kolekce módních doplňků Llogrbag pro každodenní potřebu. Doplňky jsou vyrobeny z bio veganského materiálu Viridis od společnosti Panama Trimmings pocházející z Itálie a hlavním prvkem v kolekci doplňků jsou autorské komponenty vyrobené z použité kávové sedliny. Kolekce doplňků je soustředěna na vyprodukovaný odpad z kávy, udržitelnost a celá práce již z počátku procházela vlastním …víceAbstract:
The bachelor thesis consists of a collection of Llogrbag fashion accessories for everyday use. The accessories are made from Viridis, an organic vegan material from Panama Trimmings, sourced from Italy, and the main element in the accessories collection is the original components made from used coffee grounds. The accessories collection is centered around coffee waste produced, sustainability and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Hana Coufalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Ludmila. Kolekce módních doplňků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Design - ateliér Oděvní a textilní design
Práce na příbuzné téma
-
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Jana Fiala -
Káva v sociálních a etických souvislostech
Petra MORÁVKOVÁ