Bc. Dana Křivanová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných analytických metod. Návrh marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a SWOT analýze. Výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření a v závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie podniku.
Abstract:
The diploma thesis deals with designing a marketing strategy for a specific institution based on selected analytical methods. The marketing strategy's design is based on internal and external analysis of the company and SWOT analysis. A questionnaire survey supplements the results and supports the thesis's objective to propose a suitable marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. František Ďuriš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING