Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Dana Křivanová
Bc. Dana Křivanová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných analytických metod. Návrh marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a SWOT analýze. Výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření a v závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie podniku.Abstract:
The diploma thesis deals with designing a marketing strategy for a specific institution based on selected analytical methods. The marketing strategy's design is based on internal and external analysis of the company and SWOT analysis. A questionnaire survey supplements the results and supports the thesis's objective to propose a suitable marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nskef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Ďuriš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala