Bc. Dana Křivanová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných analytických metod. Návrh marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a SWOT analýze. Výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření a v závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie podniku.
Abstract:
The diploma thesis deals with designing a marketing strategy for a specific institution based on selected analytical methods. The marketing strategy's design is based on internal and external analysis of the company and SWOT analysis. A questionnaire survey supplements the results and supports the thesis's objective to propose a suitable marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. František Ďuriš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING