Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitelů – Eliška Kolářová
Eliška Kolářová
Diplomová práce
Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitelů
Impact of influencers on consumer´s purchasing behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na nákupní chování spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda mají čeští influenceři vliv na nákupní chování spotřebitelů ve věkové kategorii do 30 let a navržení oblastí, na které by se měla firma zaměřit, pokud chce spolupracovat s influencery. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která souvisí s influencer …víceAbstract:
This master thesis deals with the impact of influencers on consumer´s purchasing behavior. The aim of this thesis is to determine whether a czech influencers have an influence on purchasing behavior of consumer´s in age category up to 30 years and suggest areas which companies should focus on in cooperation with influencers. Marketing terminology, which is unique for influencer marketing, is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81769
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Identifikace chování uživatelů sociální sítě
Markéta Bartoňová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová