Eliška Kolářová

Diplomová práce

Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitelů

Impact of influencers on consumer´s purchasing behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na nákupní chování spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda mají čeští influenceři vliv na nákupní chování spotřebitelů ve věkové kategorii do 30 let a navržení oblastí, na které by se měla firma zaměřit, pokud chce spolupracovat s influencery. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která souvisí s influencer …více
Abstract:
This master thesis deals with the impact of influencers on consumer´s purchasing behavior. The aim of this thesis is to determine whether a czech influencers have an influence on purchasing behavior of consumer´s in age category up to 30 years and suggest areas which companies should focus on in cooperation with influencers. Marketing terminology, which is unique for influencer marketing, is characterized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81769