Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace – Lenka Drgová
Lenka Drgová
Master's thesis
Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace
Ready to Wear - Slow Fashion, Ethics of Style and Conscious Collaboration
Abstract:
V teoretické části se zabývám etikou a udržitelností a zkoumám nové inspirativní přístupy a prezentace módy, které oslovují svým obchodním modelem vědomé spotřebitele. Na základě teoretického výzkumu vznikly projekty a vědomé kolaborace pod mým vedením. V praktické části vznikla oděvní kolekci 'Chai' inspirovaná barevností Holi festivalu. V Indii 'Holi' znamená oslavu příchodu jara. Kolekce je inspirovaná …moreAbstract:
In the theoretical part, I deal with ethics and sustainability and explore new inspirational approaches and presentations of fashion that address conscious consumers with their business model. Based on theoretical research, projects and conscious collaboration under my leadership have emerged. In the practical part I created a new clothing collection called 'Chai'' inspired by by the colors of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRGOVÁ, Lenka. \textit{Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/883rl1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drgová, Lenka. Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
Martina Jandová -
Surrealismus a móda
Silvie Vymyslická -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
1. Teoretická část:\nl{}Skupinová módní fotografie\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog\nl{}b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře
Eliška KYSELKOVÁ -
Vliv pandemie COVID-19 na módní průmysl
Michaela Mališová -
Média a módní průmysl
Veronika Jirásková -
Módní editorial - hranice reklamy a umění
Klaudie Moravcová