Konstrukční provedení motorů IVECO z hlediska plnění emisních předpisů EURO 1 až EURO 5 – Bc. Jan Prajza
Bc. Jan Prajza
Bakalářská práce
Konstrukční provedení motorů IVECO z hlediska plnění emisních předpisů EURO 1 až EURO 5
IVECO motor construction design - EURO 1 to 5 emission regulations
Anotace:
Bakalářská práce poukazuje na vývoj emisních norem a snižování emisí výfukových plynů u dopravních prostředků. Nutnost zdokonalovat a přizpůsobovat konstrukční řešení motoru i celého automobilu pro dosažení emisních norem. Snížení emisí výfukových plynů u nákladních vozidel IVECO od roku 1999 do současnosti.Abstract:
Bachelor's study points to the development of emission standards and reduce exhaust emissions by vehicles. The need to improve and adapt the design of engine and entire car to achieve emission standards. Reduction of exhaust emissions for IVECO trucks from 1999 to the present.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Roman Graja
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAJZA, Jan. \textit{Konstrukční provedení motorů IVECO z hlediska plnění emisních předpisů EURO 1 až EURO 5}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/88cns8/.
Jak správně citovat práci
Prajza, Jan. Konstrukční provedení motorů IVECO z hlediska plnění emisních předpisů EURO 1 až EURO 5. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konstrukčních řešení motoru Toyota 1ZZ-FE
Vladislav Kramskoj -
Návrh jednoválcového čtyřdobého vznětového motocyklového motoru o objemu cca 650ccm
Matouš SLOUKA -
Vliv teploty plnicího vzduchu na výkonové parametry vznětového motoru
Patrik Frei -
Konstrukce jednoválcového zážehového motoru
Radek Šťastný -
KONSTRUKČNÍ ÚPRAVA ROZVODŮ HLAVY MOTORU MOTOCYKLU
Tomáš Pacholík -
Studie vozidlového motoru s prodlouženou expanzní
Jan Kruliš -
Konstrukční úprava sacího potrubí spalovacího motoru na variabilní
Kamil Reichrt -
Konstrukce vstřikovací formy pro kryt motoru
Jan Bureš