Martin Srp

Master's thesis

Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb

Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá měřením zákaznické spokojenosti v autoservisu, jejím zobrazením a zpracováním pro zlepšení kvality služeb. Hlavním cílem je formulace doporučení pro jednatele autoservisu k implementaci celého procesu měření zákaznické spokojenosti včetně následné realizace. Dílčími cíli jsou pak vytvoření dotazníkové šetření s definovanými klíčovými ukazateli výkonnosti a vytvoření přehledného …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the car service, displaying and processing of the results for improving the quality of services. The main objective is to formulate recommendations for owner of car service to implement the entire customer satisfaction system, including the following realization. The partial goals are to create a customer satisfaction survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku