Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven – Bc. Roman Vanke
Bc. Roman Vanke
Bakalářská práce
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
The origin and history of Mafia: The City of Lost Heaven
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na historii a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven. Cílem práce je zjistit jak probíhal proces návrhu a vývoje počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven. Ve teoretické části práce rozebírám žánry a dělení počítačových her, poté za pomoci vývojářského deníku a dalších internetových zdrojů zkoumám, jak se okolo hry komunikovalo a kde se dali o hře zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the history and development of the computer game Mafia: The City of Lost Heaven. The aim of the work is to find out how the process of design and development of the computer game Mafia: The City of Lost Heaven took place. In the theoretical part of the work, I analyze the genres of computer games, then with the help of a developer's diary and other Internet resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nfdbf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Komparativní analýza her Mafia: The City of Lost Heaven a Mafia: Definitive Edition
Daniel Jarocký -
Simulating game worlds using cellular automata
Tomáš Pagáč -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
A Quest for Information: Enhancing Game-Based Learning with LLM-Driven NPCs
Tereza Tódová -
Motor Imagery based Brain-Computer Interface used in a simple Computer Game
Michal Hlinka -
A Computer Game for a Person With Medical Limitations
Kevin VARCHOLA -
The Use of Phrasal Verbs in the Computer Game "Grand Theft Auto: San Andreas"
Vladislav Belev