Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky – Veronika Pavelková
Veronika Pavelková
Bakalářská práce
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Event Marketing at Mattoni and its Impact on Brand Perception
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding. The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavelková, Veronika. Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová -
Psychologická analýza značky Mattoni
Hana Kaderová -
Image značky Mattoni
Denisa Hašková -
Analýza marketingovej komunikácie značky Mattoni v spojení s Run Czech
Anton Kočan -
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Jakub Folauf