ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ – Petra Kudrnová
Petra Kudrnová
Bachelor's thesis
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN CZECH REPUBLIC AND POTENTIAL FUTURE DEVELOPMENT
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem venkovní reklamy. Mezi cíle této práce se řadí odborná charakteristika venkovní reklamy, popis aktuální situace v České republice a doporučení pro předpokládaný budoucí vývoj. V teoretické části je mimo jiné definován termín marketing, reklama, marketingový mix a značka. Jsou analyzovány výhody a nevýhody venkovních ploch, jež jsou následně rozděleny podle typů …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with the topic of outdoor advertising. Objectives of the bachelor thesis include scholarly characteristics of outdoor advertising, a description of the current situation in the Czech Republic and recommendations for potential future development. In the theoretical part, there are defined terms such as marketing, advertising, marketing mix and brand. It analyzes the advantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDRNOVÁ, Petra. \textit{ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V~ČR A~JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/88kx14/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Anna Pizúrová -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Aneta Lišková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva