Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory – Barbora Procházková
Barbora Procházková
Diplomová práce
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
The importance of the cultural potential for marketing of the city Kutná Hora
Anotace:
Diplomová práce hodnotí vliv kulturního potenciálu města Kutná Hora na jeho marketingové řízení, identifikuje bariéry úspěšné implementace marketingové strategie a doporučuje další postup k překonání těchto bariér. Práce nejprve analyzuje dosavadní aplikaci nástrojů marketingového mixu v situační analýze. V další části shrnuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu a představuje návrhy pro zlepšení …víceAbstract:
The Master thesis evaluates the influence of cultural potential for the marketing management of historical city Kutná Hora, identifies barriers to successful implementation of marketing strategy and suggests further approaches to overstep those barriers. Firstly, the thesis analyzes current application of marketing mix tools. In the next chapters the thesis summarizes the outputs of quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Marketing atraktivity kulturního dědictví
Adéla Gerišerová -
Marketing kulturního dědictví
Alice BRÁDKOVÁ -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The City in Songs, Songs in the City: The Image of London in the Music of the 1970s and 1980s
Lucie Žáčková