Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Bc. Michaela Tereková
Bc. Michaela Tereková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for Selected Target Group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na prostředky marketingové komunikace působící na cílový segment seniorů. Práce definuje marketingové prostředky jako takové. Práce poukazuje na demografické změny České společnosti. Charakterizuje segment seniorů, jejich životní styl, trávení volného času. Zaměřuje se na média a nakupování ve spojitosti se seniory. Prostřednictvím empirického šetření zkoumá prostředky …víceAbstract:
Bachelor's thesis focuses on the means of marketing communication operating on the target segment of the elderly. The work defines marketing resources as such. The work highlights the demographic changes of Czech society. It characterizes the segment of the elderly, their lifestyle, the digestion of leisure time. It focuses on media and shopping in connection with the elderly. Through an empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e70zl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová