Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu – Pavel Zadražil
Pavel Zadražil
Bachelor's thesis
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
The Influence of the Millennial and Post-Millennial Generations on Television and Online Advertising
Abstract:
This study was commissioned to determine the transformation in the advertising industry caused by the invention of the internet, owing to the fact that online advertising has a 50 percent market share (Goodman, 2015) in the United Kingdom. Interestingly, this figure is significantly higher in comparison to the global one. Furthermore, this study was researched on the youngest generations: Millennials …moreAbstract:
Tato studie byla vypracována za účelem popsání změn v reklamním odvětví ve Spojeném království způsobených technickým vývojem v oblasti internetu. Internetová reklama ve Spojeném království zaujímá 50 procentní podíl na trhu (Goodman, 2015). Zajímavé je, že tato hodnota je významně vyšší v porovnání s tou celosvětovou. Průzkum prezentovaný v této práci byl zaměřen na nejmladší věkové skupiny, tedy …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZADRAŽIL, Pavel. \textit{Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/89f2ky/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zadražil, Pavel. Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Marek SZENDREI -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights