Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách – Johana Martinů
Johana Martinů
Master's thesis
Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách
Teachers' Beliefs of Lesson in Selected Alternative Education
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá pojetím výuky učitelů, kteří působí v alternativních školách. Charakter práce je teoreticko-empirický. Teoretická část vymezuje pojem alternativní škola, zabývá se historií a příčinou vzniku alternativních škol a uvádí jednotlivé typy škol spadající pod uvedené označení. Poté se věnuje pojmu učitelovo pojetí výuky, jeho struktuře v podobě jednotlivých složek a …moreAbstract:
The presented Master's thesis deals with the concept of teachers' beliefs of lesson, who work in sphere of alternative education. The character of thesis is theoretical-empirical. The theoretical part defines the concept of alternative education, deals with the history and cause of the creation of alternative education and lists the different types of schools falling under that designation. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Martinů, Johana. Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Učitelovo pojetí výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ
Ludmila Šťovíčková -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
VLIV RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU NA UČITELOVO POJETÍ VÝUKY VÝTVARNÝCH ČINNOSTÍ
Lucie KŘEPELOVÁ -
Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání)
Petra HINNEROVÁ -
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková