Ekonomická analýza vybraného podniku – Mgr. Bc. Petra Procházková
Mgr. Bc. Petra Procházková
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce „Ekonomická analýza vybraného podniku“ je zhodnotit ekonomickou výkonnost vybrané společnosti a jejího závodu pomocí metod ekonomické analýzy a vybraných relevantních nástrojů. Následně si práce klade za dílčí cíl předložit návrhy, které by mohly vést ke zlepšení ekonomické situace podniku v budoucnosti. Práce je členěna na teoretickou část, kde jsou vymezeny základní pojmy a …víceAbstract:
The goal of the thesis: “Economic analysis of a chosen company” is to evaluate the economic performance of the chosen company and its plant by using relevant methods of economic analysis and relevant instruments. Subsequently, the sub-objective of the thesis is to formulate the proposals that could lead to better economic performance of the company in the future. The thesis is divided into theoretical …víceKlíčová slova
Ekonomická analýza finanční analýza kvalitativní analýza poměrové ukazatele rozklad ROE PEST analýza Porterova analýza pěti konkurenčních sil analýza vnitřního prostředí SWOT analýza Economic analysis financial analysis qualitative analysis financial ratios ROE decomposition PEST analysis Porter´s five forces analysis analysis of the internal environment SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k7z8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh