Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby – Nikola Jurasová
Nikola Jurasová
Bakalářská práce
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Creativity and Efficiency at Advertising Contests
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creativity and efficiency in advertising competitions. In the theoretical part key terms are defined and supplemented by opinions and quotations of experts. The practical part is based on the content analysis of the Effie Awards Czech Republic and Art Directors Club Creative Awards. It reveals which agencies and clients can succeed in both competitions simultaneously …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurasová, Nikola. Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace