Nikola Jurasová

Bakalářská práce

Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

Creativity and Efficiency at Advertising Contests
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on creativity and efficiency in advertising competitions. In the theoretical part key terms are defined and supplemented by opinions and quotations of experts. The practical part is based on the content analysis of the Effie Awards Czech Republic and Art Directors Club Creative Awards. It reveals which agencies and clients can succeed in both competitions simultaneously …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurasová, Nikola. Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma