Adam Kešeľák

Bakalářská práce

Marketingová analýza predaja smartphonov na internete

Marketingová analýza prodeje smartphonů na internetu
Anotace:
Práce analyzuje smartphone jako komoditu na trhu výrobků a služeb .V práci jsou představeny služby internetu , internetové reklamy , porovnání marketingového mixu.Cílem práce je analýza a zhodnocení českých internetových prodejců , pro které představují smartphony určitou část jejich sortimentu. Analyzováni jsou ctyri čeští internetoví prodejci , a to Alza , CZC,Mall a Mironet.V práci jsou dále porovnávány …více
Abstract:
The thesis analyzes smartphone as a comodity on the market of goods and services. In thesis are presented services of internet, internet advertising, comparison of marketing mix. The aim of this thesis is analysis and evaluation of czech internet retailers, for which smartphone represents a certain part of their range of goods. In thesis are analyzed four czech retailers-Alza,Mall,CZC and Mironet. …více
Abstract:
Práca analyzuje smartphone ako komoditu na trhu výrobkov a služieb. V práci sú predstavené služby internetu, internetovej reklamy, porovnanie marketingového mixu.Cieľom práce je analýza a zhodnotenie českých internetových predajcov, pre ktorých predstavujú smartphony určitú časť ich sortimentu Analyzovaní sú čtyria českí internetoví predajcovia, a to Álza, CZC, Mall a Mironet.V práci sú ďalej porovnávané …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Štěpán Müller
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50159

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.