Spokojenost a loajalita zákazníků – Bc. Miroslav Maláč
Bc. Miroslav Maláč
Diplomová práce
Spokojenost a loajalita zákazníků
Customers satisfaction and loyalty
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce „Spokojenost a loajalita zákazníků“ je zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů v konkrétním podniku. V první části jsem sumarizoval teoretické východiska spokojenosti a loajality. V druhé části jsem se zaměřil na zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. (P. P. a. s.). Nejprve jsem vymezil segment HoReCa …víceAbstract:
The Subject of my thesis „Customers satisfaction and loyalty” is the exploration of Customer satisfaction and loyalty in particular company. In the first part I have summarized theoretical basis of satisfaction and loyalty. In the second part I have focused on research of customers and consumers satisfaction and loyalty of the company Pilsner Urquell. First, I have specified the segment HoReCa where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gwbf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko