Marketingové kampane krajne pravicových zoskupení – Melinda Šuminová
Melinda Šuminová
Bakalářská práce
Marketingové kampane krajne pravicových zoskupení
Marketingové kampaně krajně pravicových uskupení
Anotace:
Obsahem práce je představení krajně pravicových uskupení v České republice a jejich marketingové komunikace v období voleb do poslanecké sněmovny v roce 2013. Práce dále obsahuje charakteristiky voličů vybraných uskupení a porovnání marketingové komunikace krajně pravicových uskupení s klíčovými skupinami voličů ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2013. V závěru práce je zhodnocení této komunikace …víceAbstract:
This thesis contents a presentation of the extreme right political parties in Czech Republic and their marketing communication during the election to the chamber of deputies in 2013. There is also a characteristic of the electors related to the chosen political parties and a comparison of the marketing campaigns of chosen political with the characteristics of their key electors during the election …víceAbstract:
Obsahom práce je predstavenie krajne pravicových strán v Českej republike a ich marketingovej komunikácii v období volieb do poslaneckej snemovne v roku 2013. Práca ďalej obsahuje charakteristiky voličov vybraných zoskupení a porovnanie marketingovej komunikácie krajne pravicových zoskupení s kľúčovými skupinami voličov vo voľbách do poslaneckej snemovne v roku 2013. V závere práce je zhodnotenie tejto …víceKlíčová slova
krajně pravicová uskupení volby do poslanecké sněmovny 2013 politický marketing marketingová komunikace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Litzman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
Kateřina Horsáková -
Nominácie v českých politických stranách: Prípad volieb do Poslaneckej snemovne v roku 2010
Peter Spáč -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník
Název
Vložil
Vloženo
Práva