Bc. Petra FRANCISTYOVÁ

Master's thesis

Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně

Analysis of the effectiveness of contact center client service in city of Pilsen
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně. Popisuje základní oblasti telemarketingu, objasňuje rozdílné cíle a metody práce kontaktního centra a call centra. Přibližuje prostředí Kontaktního centra města Plzně z hlediska technického vybavení a lidských zdrojů. Objasňuje funkci systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Uvádí motivaci Správy informačních …more
Abstract:
The diploma thesis deals with analysis of the client service effectiveness of Contact center in city of Pilsen. It describes the basic areas of telemarketing, explains different goals and methods of contact center and call center. It describes the environment of Contact center in city of Pilsen in terms of technical equipment and human resources. It clarifies the function of customer relationship management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Dr. Ing. Jana Klečková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRANCISTYOVÁ, Petra. Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/