Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně – Bc. Petra FRANCISTYOVÁ
Bc. Petra FRANCISTYOVÁ
Master's thesis
Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně
Analysis of the effectiveness of contact center client service in city of Pilsen
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně. Popisuje základní oblasti telemarketingu, objasňuje rozdílné cíle a metody práce kontaktního centra a call centra. Přibližuje prostředí Kontaktního centra města Plzně z hlediska technického vybavení a lidských zdrojů. Objasňuje funkci systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Uvádí motivaci Správy informačních …moreAbstract:
The diploma thesis deals with analysis of the client service effectiveness of Contact center in city of Pilsen. It describes the basic areas of telemarketing, explains different goals and methods of contact center and call center. It describes the environment of Contact center in city of Pilsen in terms of technical equipment and human resources. It clarifies the function of customer relationship management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Dr. Ing. Jana Klečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANCISTYOVÁ, Petra. \textit{Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences. 2019. Available from: https://theses.cz/id/89xupr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANCISTYOVÁ, Petra. Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesMaster programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Systems
Theses on a related topic
-
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová