Vzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou na základní škole – Kristýna HLADÍKOVÁ
Kristýna HLADÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou na základní škole
Education of child with Cerebral palsy at primary school
Anotácia:
Bakalářská práce nese název "Vzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou na základní škole". Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část má dvě kapitoly. První kapitola se věnuje vymezení termínu dětská mozková obrna. Vymezuje etiologii, formy, přidružené poruchy, psychomotorické zvláštnosti dětí s dětskou mozkovou obrnou, léčbu a krátce seznamuje s fázemi, které prožívají …viacAbstract:
The bachelor's thesis is entitled "Education of a child with a child cerebral palsy in primary school ". The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part has got two chapters. The first chapter deals with the definition of the term cerebral palsy. It defines the etiology, forms, associated disorders, psychomotor peculiarities of children with cerebral palsy, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADÍKOVÁ, Kristýna. Vzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou na základní škole. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální
Lucie HRANÁČOVÁ -
Možnosti vzdělávání dítěte s tělesným postižením v rámci předškolního vzdělávání v Soběslavi
Radka VILÍMKOVÁ -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková
Názov
Vložil
Vložené
Práva