Yi Zhuang

Bachelor's thesis

Social Media Marketing v České Republice

Social media marketing in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím social media marketingu jako nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je současná pozice social media marketingu v České republice s ohledem na potenciál samotných sociálních médií a s ohledem na preference uživatelů sociálních sítí. Teoretická část obsahuje definici social media marketingu a charakterizaci vybraných médií. V praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis investigates the uses of social media marketing as a marketing communication tool. The main aim of this thesis is to determine current position of social media marketing in the Czech Republic with regard to potential of each social media platform and preferences of social media users. Theoretical part defines social media marketing, characterises chosen social medias. Practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73608

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management