Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s.r.o. – Barbora Kurucová
Barbora Kurucová
Diplomová práce
Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s.r.o.
Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu firmy Toyota Motor Czech spol. s.r.o. působící na českém a slovenském trhu automobilů. V práci vycházím z teoretického základu popsaného v první části. Následuje praktická část, v níž se nejprve obecně věnuji aktuální situaci na trhu automobilového průmyslu jak v České, tak ve Slovenské republice. Dále charakterizuji firmu Toyota Motor Czech spol. s.r.o …víceAbstract:
This thesis analyzes the products of Toyota Motor Czech spol. s.r.o. which is a company operating on the Slovak and Czech car market. The work is based on the theoretical knowledge described in the first part. The first part is then followed by a practical section, in which I first describe the current market situation in the automotive industry in Czech and Slovak Republic. Further I characterize …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou sortimentu firmy Toyota Motor Czech spol. s.r.o. pôsobiacej na slovenskom a českom trhu automobilov. V práci vychádzam z teoretického základu popísaného v prvej časti. Nasleduje praktická časť, v ktorej sa najskôr všeobecne venujem aktuálnej situácii na trhu automobilového priemyslu ako v Českej, tak v Slovenskej republike. Ďalej charakterizujem firmu Toyota Motor …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc