Návrh komunikační strategie pizzerie – Martina Janíková
Martina Janíková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie pizzerie
Communication Strategy Design for Pizza Parlour
Anotace:
Síla marketingové komunikace v současné době nabývá na významu. Společnosti a podniky si uvědomují rozsáhlé výhody, které mohou prostřednictvím vhodného nastavení marketingové komunikace získat. Cílem diplomové práce bylo navrhnout vhodnou komunikační strategii pizzerie La Pizzeria, která by podpořila známost pizzerie a přispěla k vyššímu povědomí potencionálních i stávajících zákazníků o její činnosti …víceAbstract:
The power of marketing communications is growing these days. Firms and companies are realizing great benefits they can achieve via correct adjustment of these marketing communications. The aim of this thesis was to design an appropriate communication strategy of the pizza parlour La Pizzeria, which would promote awareness of pizza and contribute to greater awareness of potential and existing customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Hana Vondráková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová