Martina Janíková

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie pizzerie

Communication Strategy Design for Pizza Parlour
Anotace:
Síla marketingové komunikace v současné době nabývá na významu. Společnosti a podniky si uvědomují rozsáhlé výhody, které mohou prostřednictvím vhodného nastavení marketingové komunikace získat. Cílem diplomové práce bylo navrhnout vhodnou komunikační strategii pizzerie La Pizzeria, která by podpořila známost pizzerie a přispěla k vyššímu povědomí potencionálních i stávajících zákazníků o její činnosti …více
Abstract:
The power of marketing communications is growing these days. Firms and companies are realizing great benefits they can achieve via correct adjustment of these marketing communications. The aim of this thesis was to design an appropriate communication strategy of the pizza parlour La Pizzeria, which would promote awareness of pizza and contribute to greater awareness of potential and existing customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Martina Steinová
  • Oponent: Hana Vondráková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod