Návrh na zefektivnění výuky za použití audiovizuálních prostředků – Bc. Miroslav Dostál
Bc. Miroslav Dostál
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění výuky za použití audiovizuálních prostředků
Project for making education more effective by using audiovisual aids.
Anotace:
Audiovizuální prostředky mohou sloužit jako přitažlivý a účinný nástroj pro implementaci důležitých témat přímo do výuky. DOSTÁL,Miroslav. Návrh na zefektivnění výuky za použití audiovizuálních prostředků :bakalářská práce. Brno Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra didaktických technologií, 2008.62 l., 9 l. příl. Vedoucí bakalářské práce Pavel Konupčík.Abstract:
The audiovisual aids can function as the attractive and effective implement for the implementation of the important themes directly to the teaching. DOSTÁL,Miroslav. Návrh na zefektivnění výuky za použití audiovizuálních prostředků :bakalářská práce. Brno Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra didaktických technologií, 2008.62 l., 9 l. příl. Vedoucí bakalářské práce Pavel Konupčík.Klíčová slova
O ovládání myšlenek soustředěnost na předložený problém a systematická příprava na výuku T technologie zpracování potravin a technologie obsluhy ve formě audio- vizuálních záznamů E efektivita výuky – v co nejkratší době si osvojit co nejvíce vědomostí a dovedností z oboru V víra ve vlastní schopnosti opřená o vědomosti a dovednosti získané nejen v odborném výcviku ale také při různých akcích pořádaných školou (soutěže výměnné studijní zahraniční pobyty atp.) Ř řízení lidské činnosti s sebou nese velkou dávku odpovědnosti které se žáci učí právě ovlivňováním náplně výuky praktických předmětů E ekonomická dostupnost je předpokladem tvorby audio vizuálních záznamů a jejich využití je možné i v teoretických předmětech N názornost výuku přiblíží všem žákům a také získají názorné příklady práce s počítačem O obnova nejen systému ale také nezapomínat na obnovu sil žáků na odpočinek na duševní hygienu S samostatnost v získávání poznatků i jejich zpracování přičemž však výsledky samostatné práce jsou začleněny do určitého systému – výuka týmové práce T trvanlivost vědomostí a dovedností ke kterým žáci dojdou vlastní činností je zcela zřejmá
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnod8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Pavel Konupčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba elektronických učebních pomůcek pro podporu výuky o databázových systémech
Kryštof PLESKÝ -
Podniková kultura ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Ester Králíková -
Tým, týmová práce, její metody a uplatnění v personální práci.
Alisa Chigantseva -
Projekt zlepšení týmové práce ve vybraném zařízení sociálních služeb
Michaela Uherová -
PŘÍPRAVA A CHARAKTERIZACE NANOČÁSTIC A NANOVLÁKEN NA BÁZI BIOPOLYMERŮ A JEJICH VYUŽITÍ V POTRAVINÁŘSTVÍ A KOSMETICE
Vojtěch Kundrát -
Personalizované technologie a jejich užití ke změně postojů a chování u pacientů s diabetem a prediabetem
Lucie Nárožná -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
PŘÍPRAVA A CHARAKTERIZACE NANOČÁSTIC A NANOVLÁKEN NA BÁZI BIOPOLYMERŮ A JEJICH VYUŽITÍ V POTRAVINÁŘSTVÍ A KOSMETICE
Vojtěch Kundrát