Komparace systému primárního a preprimárního vzdělávání v České republice a ve Španělsku – Lucie Ottová
Lucie Ottová
Diplomová práce
Komparace systému primárního a preprimárního vzdělávání v České republice a ve Španělsku
Comparative Study on Primary and Pre-primary Education System in the Czech Republic and Spain
Anotace:
Cílem diplomové práce je srovnat preprimární a primární vzdělávání v České republice a ve Španělsku. V teoretické části budou porovnány oba systémy na základě dostupných zdrojů. Pozornost bude věnována především didaktickým prostředkům, kurikulu a hodnocení. Praktická část bude vystavěna na komparaci ZŠ a MŠ v České republice a ZŠ a MŠ ve Španělsku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTTOVÁ, Lucie. \textit{Komparace systému primárního a preprimárního vzdělávání v České republice a ve Španělsku}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8bj5s3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Komparace kurikulárních dokumentů v předškolním vzdělávání v České republice a Itálii
Kateřina Landová -
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Ivana MEDVECKÁ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení v preprimárním vzdělávání
Simona ŠPILLEROVÁ -
Přístup učitelů MŠ k dětem cizinců v MŠ v Norsku a ČR
Lada KEDROŇOVÁ -
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Ivana MEDVECKÁ -
Komparace vzdělávání v Česku a v Irsku se zaměřením na předškolní vzdělávání
Ivana PAVLÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva