Barbora Adamčíková

Master's thesis

Analýza online marketingové komunikace e-shopu

Online marketing communication analysis of e-shop
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza online marketingové komunikace e-shopu prodávající italská vína. Online komunikace, potažmo online marketing, je v dnešní době nedílnou součástí propagačních aktivit většiny společností. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů vztahujících se k tématu práce – online marketing, komunikační nástroje online marketingu, analytika marketingu …viac
Abstract:
The focus of this diploma thesis is on analyzing the online marketing communication of the e-shop selling italian wines. Online communication, or online marketing, is nowadays an internal part of the promotional activities of most companies. The theoretical part is focused on defining the basic marketing concepts related to the topic of work - online marketing, online marketing communication tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Sabina Krajčušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84832