Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory – Bc. Jakub Strnad
Bc. Jakub Strnad
Master's thesis
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Forms of guerilla marketing and their effect on seniors
Abstract:
Diplomová práce na téma „Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory“ se zabývá vymezením jednotlivých projevů guerilla marketingu, historií pojmu guerilla a rizikem, který se pojí s touto formou komunikace. Autor práce definuje základní vlastnosti, které správná guerillová kampaň musí obsahovat. Pro představu je ke každé formě guerillové kampaně doplněn příklad uskutečněné reálné kampaně jak …moreAbstract:
The diploma thesis on the topic "Guerilla marketing and its influence on the Senior People" deals with the definition of individual types of guerilla marketing, the history of guerilla and the risk associated with this form of communication. The author of the work defines the basic features that the good guerilla campaign must contain. The individual forms are supplemented with examples of real-world …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p6gpm/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mezigenerační percepce-mládež,senioři
Patrik ONDRÁČEK