Tvorba podnikatelského plánu pro konkrétní podnik – Bc. Michaela Jančová
Bc. Michaela Jančová
Bachelor's thesis
Tvorba podnikatelského plánu pro konkrétní podnik
Formation of bussines plan for a particual company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je tvorba podnikatelského plánu pro konkrétní podnik. Teoretická část se zaměřuje na obecné představení pojmu podnikatelského záměru a jeho realizaci. Praktická část představuje již konkrétní podnik, kterým je založení netradiční Kavárny na Kolečkách. Praktická část se opírá o výsledky dotazníkového šetření na vzorku 100 respondentů. Na základě výsledků dotazníkového šetření …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a firm. The theoretical part focuses on the general concept presentation of the business plan and its implementation. The practical part presents the non-traditional firm called Cafe on wheels and its foundation. The practical part uses a results from the survey conducted on a sample of 100 respondents. Based on the survey results practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/g2yzf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ing. Alexandra Plisková, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Business Plan for a Small Company
Barbora Hronková -
Business plan d'une agence web
Sofija STARÁ -
Business plan for a new restaurant enterprise in Almaty
Zarina Melordoyeva -
Business plan for a cafe in Prague
Yulia Absatarova -
BUSINESS PLAN – A BEE FARM
Alexey Lukyanov -
Micro and Macro Aspects of Business Management
Anel Yeszhanova -
Porovnání sociálního podnikání v ČR a ve Francii
Marek Kšenzulák