Komunikace v hodinách dramatické výchovy v primárním vzdělávání – Klára FIALOVÁ
Klára FIALOVÁ
Diplomová práce
Komunikace v hodinách dramatické výchovy v primárním vzdělávání
Communation in lessons of dramatic training in primary education
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice komunikace v hodinách dramatické výchovy, respektive o její diferenci vůči ostatním vyučovacím předmětům v rámci primárního vzdělávání. Cílem je nalézt specifika ve smyslu četností výskytů konkrétních komunikačních aktů či typů komunikace, dále pak poměru komunikační aktivity pedagoga vs. žáka. K práci přistupuji s jistou hypotézou, kterou pomocí pedagogického …víceAbstract:
The thesis deals with problems of communication in drama classes and the differences when compared to other subjects taught in the frame of primary education. The aim is to find specificity in terms of the frequency of particular communication acts and patterns which occur during the educational process. The work discusses ratio of communication activity between a teacher and a student. The thesis …víceKlíčová slova
Výchovně ? vzdělávací proces interakce z pohledu pedagogiky a (sociální) psychologie sociální styk komunikace z pohledu pedagogiky a psychologie verbální komunikace neverbální komunikace komunikace činy dramatická výchova otázky v dramatické výchově komunikace ve vyučovacích hodinách primárního vzdělávání a hodině dramatické výchovy Flandersův systém na pozorování komunikace ve třídě.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Klára. Komunikace v hodinách dramatické výchovy v primárním vzdělávání. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-DramV
Práce na příbuzné téma
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Komunikace ve vědeckém představení
Kristýna Moravcová -
Neverbální komunikace ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ.
Pavlína URADNÍČKOVÁ -
Analýza verbální komunikace ve výuce odborných předmětů na střední škole
Ilona STRAKOVÁ -
Gender ve vzdělávání dětí a mládeže na ZŠ: srovnání míry aktivity chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na základní škole
Lucie Zormanová -
Působení vybraných prvků pedagogické komunikace ve vyučovacích procesech na středních zdravotnických školách
Pavlína BOHÁČOVÁ -
Význam nonverbální komunikace ve vyučovacím procesu
Alice HRADECKÁ -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová